Whhhataaa ?! :D

Heeej, som ni alla kanske ser så håller bloggen på att ändras lite grann eller mycket och det är Emelie Fors som är så snäll och hjälper till faktiskt :D
Idag var det en lång skoldag och jag var inte på topp direkt men jag klara mig!:D
Men vad ska man sääga, var på konfa efter också där vi diskutera kärlek det var roligt hahha :D
Sen körde vi en lek sen var det inte mycket mer.
Batteriet i datan tar typ slut snart så jag skyndar mig.
Var lite roligt att så mycket på twitter händer nu kändisarna börjar upptäcka sina fans mer som detta:

För er som inte vet vfem Khloe är så är det Kim Kardashian's syster alltså ni vet hon som Justin hade eller har en crush på? ja hons syster är det iaf, googla henne vettja hahah hon är sjukt fin!
Men nu ska jag dra så ses vi :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar