Vill ge dig en ros för att du är den du är, Tack

Detta inlägg vill jag faktiskt tillägna en riktig härlig man som får en att bli riktig glad varje dag faktiskt.
Geir Rönning är mannen jag pratar om, jag var aldrig direkt ett fan av han under själva idol-tiden för då var jag liksom "åå han är ju redan känd så varför ska han vara med i idol liksom?" men jag börja fatta med tiden att jag inte kunde hålla på att tänka så, så med tiden börja jag faktiskt tycka om denna musikaliska kille som har uppträtt med Robert Wells och säkert många mer som jag inte kommer på.
Han är en förebild för många, han bevisar att man kan komma som 48 åring och endå vinna hem folkets hjärtan i Idol även fast han har en lång karriär både bakom sig och framför sig.

Alla inlägg som han skriver på sin blogg älskar jag, han skriver liksom inte bara vad han gör på dagarna utan han skriver om ALLT, Barnen, familjen, resorna han gör fram och tillbaka, Idol och mycket annat.
Jag beundrar även att han tar sig tid att svara på alla kommentarer på sin blogg och även det man skriver till han på facebook, jag har aldrig stött på en person från Idol som har tagit sig tid, och brytt sig om en så mycket som han gör.
Jag har aldrig gillat äldre män som varit med tex Knut Berggren som var med för några år sen i Idol men Geir har visat mig motsatsen och bevisat att även dom kan va grymma och trevliga.

Det mysiga med han är att han också är så "down to earth" i verkliga livet han visar verkligen kärlek (eller som han säger Tjärlek) till alla människor han stöter på, tråkigt nog glömde jag bort att prata med Geir sådär länge som jag gjorde med vissa på Idolturnérn men en kram fick man och det var den mysigaste på länge.
Jag kommenterar ALLTID hans blogg och får alltid ett mysigt svar tillbaka, jag beundrar han stark.
Jag ser verkligen fram emot tills han ger sig ut på vägarna här i Sverige efter Idol, jag kommer absolut gå på nån spelning om det blir nån men det tror jag!

Han är en såndär määniska man verkligen vill träffa om och om igen och det menar jag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar