Through all the mire and clay You're washing me with grace You carry me, oh Lord, through it all So I will testify even in the fire I live to praise my Savior

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat men jag har varit sjuk och tagit hand om mig själv, vill ju bli frisk förstår ni.
Ska till skolan imorrn blir en lååång lååång dag eller ja det är bara NO, Jumpa, Svenska, Lunch, Spanska i en halvtimme, håltimme och sedan 2 timmars spanska igen ungefär ganska segt men det ska man leva med i 4 månader till så jag får acceptera det, sjukt är det hoppas dom här 4 månaderna går snabbt vill ju ha sommar känns som denna sommar kommer va BÄST 2011 kommer vara BÄST och det har jag nog sagt många gånger hehe men jag kan inte sluta,  :)
Sitter och lyssnar på Jay som vanligt som jag har gjort nu varje dag i 11 dagar, det är sjukt hur man kan börja gilla en kille efter att man bara träffat sådär snabbt eller ja snabbt och snabbt vi pratade ju länge...men nu ska jag inte börja babbla om Idolerna så mkt det får vara nog om det i nån vecka sådär.
Men vad mer ska jag säga...?
Ne jag ska nog gå tillbaka i verkligheten nu så ses imorgon eller något (:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar