Jag har ett sår på min hand som liknar ett hjärta

Hej alla!
Jag har inte kunnat blogga något bara för att igår efter skolan drog jag och Anna ner till stan och köpte godis och sen och sen sov jag över där så vi hade lite tjejkväll, eller jaaa Marcus var ju också där ett tag men han kan man räkna som en tjej faktiskt! :D
Han är rolig och Anna är toppen ;) bästa kompisarna därva
MEn nu är jag suuuuuper trött och känner mig hängig som alltid när jag är uppe länge.
Klockan 2 idag när mamma hämta mig åkte vi till Valbo där jag köpte 3 t-shirts som jag ska ha på jumpan sjukt snygga var dom och billiga!
Vet inte vad jag ska göra nu , ska kolla lite på sånt jag missat denna helg, så nu får ni alla ta hand om er själva så ses vi när vi ses! :D<3

Där får ni en halv bild på mig som är lite halvsuddig också hahah osså är det Anna i bakgrunden som ser lite scarry ut ;)

emelie skriver:

jag med :( nästa gång du kommer till stockholm så kan vi ju ses :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar