is this the point of no return?

Hej alla!
Idag slutade jag 12 och anledningen till vf jag inte blogga då var för att jag chillat och städat.
Men det var ju Curling och det var svårare en vad jag trodde, ramla va det enda jag gjorde hahah.
Jag och Anna var dom enda 8:orna där sen var det kanske 20 9:or? hahah det kändes lite fel i början men man vänjde sig :)
finns inte mkt att säga om det men just nu tänker jag på att Idol 2010 är officiellt slut eftersom sista turnérn var i söndags, lite tråkigt för jag vet att Idol 2011 inte kommer vara samma sak det kommer nog inte vara lika många inspirerande personer som det var i år som Geir, Andreas, Linnéa, Daniel, Olle och ja alla var annorlunda på sina sätt.
För ALLA har på nått sätt gjort ett bra intryck på mig.
Som Geir han är riktigt mysig, han är hur snäll som helst och säger alltid snälla saker till en och sedan har vi ju den där Weise som visste vem jag var även fast vi inte träffats det var sjukt (men jag hade ju gjort saker till han så..)
Och sen Linnéa första gången jag träffa henne var 13 December sedan när jar träffa henne igen den 22 Januari så det första hon sa till mig var: Var det inte du som var på giget senast jag var här?
Det är sånt jag beundrar ingen av idolerna kommer ihåg en så bra som dom här, dom har gjort ett intryck.
Hela 2010 har faktiskt gjort ett intryck på mig, lärt mig saker, sett nya saker och ja allt.
Det gör hela 2011 faktiskt, har mkt hopp och jag vet att mycket bra saker kommer hända, jag hoppas inte mkt på idol 2011 nu men jag är hoppfull för att se vad som händer detta år! :D
MEn nu ska jag äta så bye :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar