I'm on the right track baby i'm born this way

Hejsan, kom precis hem från simträning, trött är jag och lång dag har det varit.
Slutade klockan tjugo över 4 idag sen kom mamma hämta mig och jag åt mat direkt sen var det bara att skynda sig till kyrkan på konfirmation där vi gjorde en teater hehe, sedan direkt efter drog jag på simträningen.
Imorgon har jag även sovmorgon börjar 10 ute i Strömsbro där jag ska va med på Curling för det är friluftsdag och då slutar jag 12 riktigt skönt.
Slutet av denna vecka blir faktiskt chill, som imorrn slutar 12, på torsdag är det en lång dag slutar halv 4 ungefär men efter ska jag och min familj ut och äta :D sen på fredag har jag faktiskt tagit ledigt hela dagen eftersom jag drar till Sollefteå klockan 2 men jag måste ju vara hemma och fixa mig och packa och sånt så det är ju därför :)
Men riktigt skönt, just nu ska jag ta det lugnt sedan blir det säääängen så jag får sova ut :)
Men så jaa ha en bra dag alla! :D
Ni fick en bild på mig från en tävling i Borlänge som Wilma knäppte :)
Nu kanske ni undrar vf jag hade kläder på mej men det var för att jag inte var med på tävlingen då utan jag kolla bara på för min brorsa var med ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar