I'm gonna make your beg for it, then imma make you swallow your pride

Hej alla! :)
Nu sitter jag här som vanligt och kollar runt äter även sån där Läkerol tabletter sjuuuukt gott osså börjar jag tänka så mycket på Idol <3
Skolan var som vanlig halv tråkig, men tjugo över 2 kom mamma och hämta mig för vi skulle till hälsocentralen har haft ont i örat sen söndagskväll, det visa sig att jag hade öroninflammation, sjukt tråkigt det är inte roligt att gå runt och ha ont i örat och sedan veta att jag kanske inte kommer kunna simtävla denna helg men jag kanske kan men vi får se.
Men iaf har inte mkt att säga om dagen, eller just var på konfan ju idag och då var det "bröllops time" Emmy och Kenny fick vara dom som "gifte" sig, Jag och Fanny fick vara tärnor och Linus och Fredrik var marsalker, Tobias och Moa var präster, resten var gäster alltså typ föräldrar, kompisar, släkt och ja allt.
Jag, Fredrik, Fanny och Linus fick säga nåra meningar var, jag fick hålla i blomman åt "bruden" och sånt sedan fika vi hahahh :D
Oh herregud det var iaf roligt.
Men det var allt så nu får ni en bild från helgen ist som någon annan har knäppt.
Omg vad jag saknar dom där 2 <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar