I miss you, we were made for eatchother out there forever

Hej alla nu sitter jag här som vanligt.
Har dragit på mig en riktig förkylning nu och jag vill verkligen inte bli sjuk nu verkligen inte iaf inte dom senaste helgerna det är ett big NO NO...
För imorgon till lördag ska jag va med Sofie Stråhle, sedan nästa helg ska jag till Sollefteå heeeeelaaaa helgen, sen helgen därpå ska jag på fredagen kolla på Daniel Adams Ray, Med Lydia, Fidan, Amanda och kanske Sofie och Sara tror ja, sedan på lördag och söndag ska jag iväg till Njurunda tror jag det var på simtävling.
Så ja somsagt är jag väldigt upptagen dom senaste veckorna med massa roligheter som jag inte vill missa :)
Och herregud det är ju snöstorm SNÄLLA jag har bara lust att mörda snön, typ tända eld på den eller något liknande.

Ajaaaaa strunt samma, skulle egentligen på simträning idag men det är jobbigt att simma när man är snorig inte så fräscht om snoret rinner ut i vattnet direkt och om folk ser det heheheh, måste också köra igång med träningen om ajg ska få nå bra tider då på simtävlingen näst nästa helg det är en jävligt stor tävling också men jaja.
Nu ska jag filura ut hur jag sätter in min gamla header, Emelie fixa så mycket med kodmallen så jag fattar inget nu hahah :d



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar