I can see us together on top you should be with me

Jag har hittat en som är officiellt bättre en Justin Bieber och då menar jag det, helt serriöst.
Många kanske tror att jag är värsta stora Justin Bieber fanet men inte längre.
Jag har nämligen hittat en kille som är född 11 Januari 1997 i Gold Coast,  Queensland, Australien, (alltså han är nästan lika gammal som mig bara 1 år yngre) Han vart känd genom youtube år 2009 men jag märkte han inte förrens 2010.
Han har gjort dessa låtar:
  • iYiYi (med Flo Rida)
  • One
  • Perfect
  • 'Summertime
  • Don´t Cry Your Heart Out
  • All Day
  • Round Of Applause
Nu kanske ni vet vem det är jag talar om? eller inte ni kanske vill ha en längre presentation?
Han är en duktig simmare, alltså han simtävlar precis som mig då :)
Nej jag behöver nog inte säga mer detta handlar om ingen mindre en Cody Simpson nu har jag det sagt äntligen! (:

Han är fan både Snyggare, Bättre, och ja allt än Justin Bieber.
Sedan är han ju mer i min ålder om man säger så, osså är han en simmare.
Tråkigt nog ska han bo där han bo osså ska han vara den han är också.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar