Hey i just want to tell you a thing, I love your smile after this day and i will love it forever

Hej alla vänner! :)
Känner att jag måste slänga in ett inlägg nu tror nog alla som följer min blogg har läst om Geir tuuuusen gånger redan, tjärleksfullt va?? ;)
hahah idag är det en underbar måndag jag gillar faktiskt måndagar som vissa andra inte gör, vi har ju sovmorgon varje måndag så ist för att börja halv 9 så börjar vi tjugo i 10 :D så härligt.
Sen är det faktiskt slappa lektioner känner jag, börjar med ca 1 timmes matte som kanske jag inte är världsbäst på men iaf står ut med, går ju i "lilla gruppen" där men det är endå skönt att kunna räkna i ens egen takt och vi är bara kanske 8 st i mattegruppen så det är lugnt :D
Sen är det kanske 40 min So som jag älskar :D
Sedan är det mat och efter det är det elevensval som jag har bild på och älskar att rita jag har blivit kär i det, ritar faktiskt riktigt bra har jag kommit på om jag ska vara ärlig! :D
Sedan är det 1 timmes No och sedan 25 min spanska som jag för den delan inte kan gå på eftersom jag måste hinna på sångträningen som jag ÄLSKAR :d

Men efter åkte jag iaf hem, så nu har jag bara chillat ska snart dra ifrån denna "låda" och unna mig andra roligheter hahah :D
Men vi ses när vi ses allesammans puss och kram <3


Mubinas och Aphinya blogworld skriver:

http://messhey.blogg.se/2011/february/rosta-fram-din-favorit.html#comment



RÖSTA FRAM ER FAVORIT!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar