He's like suicide but it feels alright I could die today, give my life away

Hejsan alla!
Just nu sitter jag och njuter till Fuckin' Perfect med Beth på spotify, riktig bra låt faktiskt :)
Lyssna på den vet jag!
Ska väl snart fixa mig ska ju ut på resturang senare idag.
Och jaaaa imorrn blir det ingen skola för mig osså drar jag till Sollefteå ääääntligen gud vad jag väntat hahah!!! :D
Sitter och väntar att chatten med Eric Saade på MSN ska börja nu, dom är alltid sena med sånt där hahah :D
Men jaaa...vad ska man egentligen säga, denna dagen har inte varit så speciell längre.
Juste ni vet Lars Eriksson som var med i Idol 2008? han som spexa lite väl? som juryn typ skällde ut under sändningen? Jo han har gjort sitt debutalbum nu! :D
Fatta glad jag vart då han faktiskt var min favorit ! :D eller nja inte min favorit om man tänker efter det var nog endå Johan Palm hahah men jag gillade hur Lars höll på och tönta sig och så .
Alltså hans album i helhet kanske inte är den bästa men jag har fastnat för Rejected Love jag kan liksom tänka mig in i själva situationen, men nu hoppas jag verkligen att han åker ut på nån turné skulle vara ganska coolt att träffa han :D
Han var även med i en intervju i Fridas tidning satt och skratta lite så jag tänkte skriva typ 3 frågor som jag tyckte var roliga och svaren :D

Har du någonsin tänkt att du fjantade bort din plats i Idol?
Nej, Verkligen inte. Man kan inte ta Idol serriöst musikmässigt och jag ville göra någon sorts demonstration mot konceptet.
Är det inte lite fjortis att mucka med ett koncept som alla älskar?
I så fall står jag för att jag är fjortis. Jag tycker att fjortisar kan vara ganska härliga.
Hur måste man vara för att få dig på fall?
Man måste inte vara någonting.
Haha han är så härlig men på nått sätt tråkig me like ;)
oj nu vart det ett långt inlägg så ni får en bild på mig som slut :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar