He may have had you fooled by, the way he looked into your eyes

Hej, anledningen till att jag inte kunnat bloggat på dom 2 senaste dagarna är först har jag varit på simtävling hela helgen och sedan slutade typ strömmen i datan sluta alltså jag kunde inte stoppa in strömsladden så nu har pappa min data och ska försöka fixa den.
så jag kanske inte kommer kunna uppdatera så bra då jag använder min mammas data.
Men ja, imorgon ska jag va med Anna litegrann sen blir det väl simträning antagligen.
på onsdag var det något tror ja? eller nej jag kommer nog städa då.
på torsdag först hem till farmor och farfar sedan möta upp Sofie och Sara på tågstationen och fixa oss och sedan ska vi på disko på "olles"
Och på fredagen tar väl vi lugnt antar jag.
Sedan på lördagen eller söndagen ska vi till sandviken och hälsa på mina tremänningar som jag aldrig träffar nu förtiden :(
Men det var väl allt, slänger in ett blogginlägg när jag får tillbaka min data ! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar