He is the man you wont forget, He fly away without regrets, he twits your mind you go insane he is the master of this game

Hejhej! :D
Vilka såg Melodifestivalen idag då? :)
Som vanligt gjorde jag det och tyckte det var en riktig bra deltävling med bra deltagare.
Tänkte ge er mina favoriter från denna deltävling och kanske prata lite kort om dom om jag har nått att säga om dom hahah.

Swingfly-Me And My Drum
Riktig bra låt, vart först lite deppig över låtnamnet "Me And My Drum" då Tom Dice som var med i Eurovision 2010 hade en låt som hette "Me And My Guitar" och jag vart ju förälskad såklart så då vart jag lite sur först.
Men dom var riktigt grymma!
Och bara det att Christoffer Hiding från Idol 2007 var med gjorde det ju bättre han var ju endå min favorit det året så jag vart ju glad när jag såg han, :)
Men låten var svängig lite min stil sådär kände jag :)
Bra jobbat med den låten iaf  och lycka till i finalen<3

Rasmus Viberg-Social Butterfly
Oj oj oj här har vi en såndär som är äkta min typ känner jag, han har den där speciella rösten som jag om och om igen blir kär i + det söta utséende.
Låten var sjukt bra också, min favorit helt klart men sjukt tråkigt att han åkte ut alltså han hade iaf kunnat gå till Andra Chansen iaf, trodde folk skulle tycka om han och så men nej nej...hoppas man får se han nå mer iaf!

Danny-In The Club
Har faktiskt inte så mycket att säga om Danny mer än att han rocka sjukt roligt att han gick till finalen.
Roligt att se han själv utan Mattias och Erik, han klarar allt bra, men jag hade inte förväntningar att han skulle gå vidare utan jag var mer, ja han får väl gå vidare men jag bryr mig inte, då jag gilla Rasmus mest hehe (:
Men det ska bli roligt hur det går för han i finalen, men då tror jag faktiskt mer på Swingfly en sålänge man vet ju inte vilka som går till final från dom andra deltävlingarna direkt :)

Men det var mina favoriter, vilka var era favoriter då? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar