For the young lovers Taking the hill One plants a flag While the other is killed When the wine pours We raise our cups

Hej, jag måste bara berätta jag kan inte blogga så mkt nu dom senaste dagarna.
Har somsagt fått öroninflammation och har nu feber är också förkyld... :(
Så jävla tråkig och jag kommer säkert inte simma i helgen om det nu blir att jag fortfarande är sjuk imorgon och fredag ...
Men vet ni nu ska jag inte deppa ihop jag ska tänka på det positiva.
Det är en person som alltid får mig att le när jag mår dåligt eller vänta just nu kanske det är 2 hahah jag tänkte visa 2 bilder jag har screen shootat en från när jag och Hakan från inspirationshelgen har en trevlig facebook cchatt haha och en när Geir svara så gullig på en kommentar jag gjorde på hans blogg.
hahaha han har sjuk humor precis som mig ;)
Oh my gosh han får mig bara mer och mer att längta efter Rhapsody in rock - Close up. :D
Kram på eeer


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar