And maybe, I'll find out The way to make it back someday To watch you, to guide you

Hej alla, nu sitter jag här denna fredag och har inget att göra.
Skulle vara med Sofie egentligen men eftersom hennes lillebrorsa vart sjuk gick det inte så en annan helg får det bli.
Är fortfarande sjuuuuukt förkyld det går inte att beskriva.
och vilket snökaos det var idag då??? och ingen hade ju plogat bort snön imorse heller så det var ju jätte svårt att gå till bussen, gick i tid till den och hann med 27 bussen alltså den som går 07:27(brukar ta 07:47) bussen men sen var sen och kom 07:32 men endå kom i lagom tid till stan så jag hann byta där så jag kom 40 min förtidigt till skolan så man satt och slöa men det var skönt :)

Ska snart ha tacomys med danne och mamma ÄLSKA TACOS!!!
robin och tobias ska på nån konsert eller nått på Helges så ja men det blir bra :D
Just nu är det alla hjärtans dag eller "Valentines Day" i USA och säkert fler ställen i världen osså har Never Say Never 3D premiär där så nu har säkert massa Justin Bieber fans sätt den, känns lite deppigt att man själv ska få vänta till Mars att få se den, men man överlever väl den väntan som man har gjort med massa andra saker:)
Men nu ska jag sluta och kolla vidare på datan så seeees <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar