You gave me roses, and I left them there to die

Then I think about summer, all the beautiful times



Tjosan nu sitter jag här vid datan ännu en gång med skolböckerna brevid mig, hade NO prov idag och eftersom en grej hände förra veckan hade jag ingen aning om provet och hade inte hunnit pluggat så kunde bara 2 frågor, så min lärare ville så gärna sätta ett betyg på mig så jag ska få ett litet mindre prov imorgon så nu har jag suttit och letat på det jag inte kunde och ska plugga på så det sitter i huvudet :) Idag var det först vanlig skola till lunch då det vart gröt, mums! sen bar det av till kyrkan för Lucia var väl segt men bra! sedan hem och sedan vila jag en timme och satte mig ner med skolböckerna haha ! :D
Snart ska jag äta tacos så see ya! :D
Ni får en riktig gammal bild på mig och tvillingen min ;D

Linnea :D skriver:

Svar: samma här, tror jag iaf! ;)



Har ni fått någon snö ännu då?? :)

Linnea :D skriver:

svar: samma, kom ganska mycket snö men smälte så fort det kom till marken! :P



Ganska tråkigt tycker jag... :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar