we were talking about our future like we had a clue, we never planned that one day I'd be losing you

Idag har varit en bra dag faktiskt, känt mig så pigg och glad och det händer inte ofta kan jag säga er speciellt inte i skolan då okej det där lät deprimerande, jag har det bra i skolan men jag blir alltid så jävla trött där hahah...kanske bara för att man känner att det närmar sig lov och man inte känner stressen längre liksom :)
Men iaf idag hade jag NO omprov och jag svara på alla frågor till och med dom på VG och MVG delen kanske dels för att man fick använda böcker och att jag, linnéa, elin, och rocksana (usch men gud jag vet inte hur man stavar hennes namn :( ) men iaf det gick bra och jag fatta det mesta och det kändes riktigt bra! sedan fick jag reda på att jag fick VG på en uppgift där man skulle skriva om hur det är att vara förälder och även hur det är i andra lander som dom fattiga länderna då, så jag är supernöjd! :D
i brist på bilder så får ni denna bild på mig ifrån mars! :)

Linnea :D skriver:

svar: Jag med! :) Tror tyvär inte att det kommer hända! :P

MADDISENJ skriver:

Vilken fin design du har

MADDISENJ skriver:

tack tjejen. hoppas allt är bra med dig också :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar