Things you don't wanna forget.

igår när jag satt och kolla på en dokumentär om Erik Saade slog det mig att det är ju väldigt många från hela Sverige som reser genom hela Sverige bara för att få se han och även andra kändisar. Jag har själv varit en sån som åkt på konserter men det mesta har faktiskt varit här i Gävle...Men det är inte det jag vill komma till!

Det är alla dessa föräldrar som offrar sig för att skjussa sina barn och deras kompisar till konserter vissa reser liksom längst ner ifrån sverige till enda högst upp i Sverige bara för att se sin Idol och jag förstår varför man gör sånt! I somras tog jag och mamma tåget till Stockholm för att jag såååååå gääääärna vela se Jedward på sommarkrysset, och jag lämna ju henne i stort sätt ensam på Gröna Lund då jag ville vara vid scenen hela tiden och så...Och hur roligt är det för henne liksom?! att gå runt på Gröna Lund helt själv och det är kokhett och det finns ju inget speciellt att göra där om man är själv och vuxen...
Sedan skjussa ju mamma mig, Sara och Sophie till Kisa Galleria i September då vi vela se Jedward, Mohombi och Mange Makers och vafan gjorde mamma alla dessa timmar i köpcentrumet för vi var ju där från typ 12 på dagen till 7 på kvällen visst hon kunde gå i butiker och sånt men endå, visst jag gick ju till henne då och då och fika och sånt då jag var trött på att stå i publiken och sånt...
Jag tog upp detta med mamma när vi var ute och gick och hon höll ju med men det var liksom inte en fara men hon tar ju hellre med sig någon själv också nästa gång hon skjussar mig/oss på sådant :)
Fick en sån skuldkänsla när jag kom på detta och hur tråkigt det borde ha varit för henne <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar