It's gonna take some time, but i know your worth firghting for

Tjohej, sitter nu och chillar i sängen efter en lång och tröttsam dag. var ju skola som vanligt fram till 3 sedan hem igen osså var jag hemma igen och drog till kyrkan då jag är fadder...har inte varit där sen september så det var väl på tiden, och ja där gjorde vi nån sorts teater för konfingarna jag var Judas ;) lite smått pinsamt då va men ja hahah ... Ska nog ta och duscha snart osså har Emil Elton en jävla tävlingar (jag orkar inte...) om att få en privat lunch med han så då blir det väl att man ligger vaken till 12 bara för att bli den sista att kommentera en jävla bild, no life, men dom som känner mig bra vet hur jävla mycket jag gillar Emil, gillar hans style och så he is that kind of guy you can die for...
image description
Åå kolla hur fin han är? jag ser däremot ut som en åsna för att glassmaskinen på donken var sönder så det vart bara vatten, roligt, happy face liksom!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar