I'm a thousand miles away from you, but don't worry about the distance

Förlåt för seg bloggning men har själv varit seg känns det som haha, nej men eftersom det är dom sista dagarna i skolan så har man ju själv chillat och så! imorgon blir det ju fan jullov ska bli skönt att se betygen även fast jag redan vet hälften och det jag är nöjdast med en sålänge är ju förfasen träslöjden som jag fått VG i :D yes!!
Men ja igår var det julavslutning med ungdomsrådet och det höll på hela dagen först var vi i polhemsskolans gymnastiksal och spela fotboll i 2 timmar, sen stack vi till helt enkelt och käka jag åt hamburgare och sedan marrängswiss, gissa om jag blev mätt haha! sedan var det chill på mötesplatsen! roligt som fan!
Men nu ska jag ta och göra ett pepparkakshus så då får ni en bild på Felix och Nora från igår så ses vi när vi ses!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar