I got no time for fools, who think they're playing cool, my ears have tuned you out

Tjena, nu har jag kommit igång riktigt rejält med min macbook pro och jag älskar den! :D mycket bättre en vad jag trodde faktiskt så jag är otroligt nöjd, men dyr var den haha! Men ja, idag skulle jag och min brorsa Robin ner till stan och träffa pappa för att köpa försenade julklappar till oss men pappa sköt upp det då han sa att han va sjuk, men man vet inte med han...Har inte träffat han sen farmors begravning i oktober, men vi träffar han endå aldrig ofta så det spelar ingen roll, har varit så sen mamma och han flytta ifrån varann, även fast han bor 15 min ifrån oss så träffas vi endå inte, men jaja jag har ju min låtsaspappa iaf! Imorgon är det nyår och först ska vi kanske till farfar och hälsa på han och åka förbi farmors gravplats eller va man säger, och sedan hem till familjen lindbloms och fira som vi gjorde 2 år sen :)
men nu ska jag äta såå ses :D
ni får en halvdan bild på mig och Sophie från förra månaden!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar