Goodbye 2011 Hello 2012

Sista dagen på 2011 nudå, året har gått riktigt snabbt och har varit riktigt bra men samtidigt väldigt jobbigt och dåligt år det har varit lite lika! Har hänt så mycket i år också så jag orkar inte sitta och ladda upp massa bilder från året utan ja då är det bara att läsa min blogg ;) men det bästa som hände detta år var kanske att jag bytte skola? kändes så mycket bättre att komma närmre hemmet och sedan komma bort från allt skit på solängen!
Det sämsta det här året är ju att min Farmor, Dannes mormor Irma och Tim somna in för alltid, så sjukt jobbigt, helst vill jag inte förlora mer släktingar och så detta år, men man märker ju att det börja gå ned år för vissa som Gammelmormor, även fast hon snart om nå år är 90 så ser jag henne endå som väldigt ung, hon har funnits i mitt liv riktigt länge nu så jag vill inte förlora henne på ett bra tag!
Men det var allt nu ska jag ta och fixa mig! :)
Ni får en bild från i somras, detta är nog det häftigaste som hänt mig någonsin !!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar