Där stod ju du som alltid skulle va min

1 December nudå...och ingen snö har kommit, fyfan vad jag vill ha snö alltså!
men idag hade vi först två korta lektioner på morgonen och sen efter de tog typ alla 9:or bussen in till stan och mot Fjärran Höjder på idrottslektion för att simma, gick ganska snabbt och jag fick en egen bana ville visa upp hur bra jag var då jag simtävlat förr (hahaha kändes som jag skröt lite där) men iaf det gick skit bra, har varit nervös inför simningen i flera måndader nu då jag inte gillar att visa upp mig sådär men det gick fint fint! :)
Imorgon eller på lördag ska jag ut och kolla på en ny data också som jag kanske ska få i julklapp, vill ha en macbook men alla säger att dom inte är så bra och att man inte kan logga in på flesta sidor så jag får väl se vad jag hittar, min Toshiba data jag har nu är så himla dålig och tråkig tycker ja...

NATALIEGOESAMERICAN skriver:

sv: Jag åker med Explorius! Allting har funkat smärtfritt med dem för min del. Jag fick ju dock min värdfamilj fem dagar innan jag lämnade sverige, men det är ju inte deras fel. Det var ju amerikanska organisationens fel.. Krånglade med ansökningshandlingar och komplement också, jag vet inte om det var explorius fel eller ICES fel, men det kom dem på runt mitten av augusti, så det var ju lite segt. ;) men det gick ju bra till slut iaf!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar