Året som gått!

Fem händelser som varit bra det här året?

Jag bytte skola!

Lärt känna så många roliga/intressanta männsikor från hela sverige genom ungomsråds läger.

Fick stå på Idol Scenen i tv-sändning brevid André!

Åkte till Göteborg

Köpt en MacBook Pro

 

Fem händelser som varit sämst det här året?
Förlora en bästa vän

3 väldigt nära personer dog

Sen dom 3 andra händelserna vill jag inte ta upp

 

Vad har du lärt dig i år?
Att klara mig själv

Att våga.

Att stå upp för den man är

Vilka man ska lita på och inte

Att jag är smartare än vad jag tror ja är

 

Blev året som du har tänkt dig?
Ja på sätt och vis, men det finns ju fler saker man hade hoppats på som inte hände

 

Vilka kläder har du använt mest?
Typ mest tunikor och leggins!

Ångrar du något?
Japp...mycket


Vad har du mest lyssnat på för musik?

Jadu väldigt mycket pop och discolåtar och så! nästan allt möjligt förutom skrik och sånt!


Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
hahahah vafan det är ju jätte mycket? men det jag har varit mest insatt i är ju Idol och Let's Dance ;)


Vad är det vackraste du fått i år?

Oj, kanske mina smycken från brorsorna?


Årets bästa sms?

Har inte fått något speciellt sms, allt speciellt skickas till mailen


Hur många har du varit kär i?

Har inte direkt varit kär i någon detta år men jag har väll haft små crush på en del ;)

 

Vad är det bästa du har läst?
Justin Biebers bok då ;)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar