2008-2011

tänkte gör ett sånt där ointressant inlägg nu med massa bilder från Idol sen typ 2008 och framåt bara för att liksom ;)
2008
Vann biljetter till finalen den 12 december så drog dit med min låtsas farmor och farfar och brorsorna och brorsan min vart bitchblickad av sepideh
Har bara dom här 2 bilderna från detta år då jag inte hade en kamera på den tiden haha och det var även första gången någon skrek "AKTA LÅNGISEN" (Anna Bergendahl)

2009
16 Oktober: Vann biljetter till fredagsfinalen så drog dit med kära vännen Wilma


Var på finalen med Mamma och Danne


14 December var idolerna i valbo och jag fick äntligen träffa Rabih<3

2010
Detta år träffade jag bara på 4 av idoler på medimarkt med Lydia och Amanda, och Weise kalla mig för hans största fan
2011 före sommarn
Började året med att dra på Idol livé turné med idolerna från 2010 med Sophie, Sara och Lydia
Olle kalla mig pervers och Jay kalla mig cool ute i valbo också
2011 efter sommarn
Och detta år blev det Idol fredagsfinal i Gävle då jag vann biljetter till mig och Sophie, och sedan träff med idolerna både på kvällen efter idol och dagen efter i valbo, vart kallad "du där Gävlebo" (Emil Elton) och jag och Sophie fick även vittna till Bagges ord "Du kommer bli stor en dag André, hör ni det tjejer han kommer bli stor"
Haha helt ärligt vet jag inte varför jag hållt på såhär och gått varje år men det började ju med Johan Palm då jag lärde känna Sophie och Sara och så och då hängde jag med dom när idoler var i köpcentrumen och sen har jag på ett sett haft tur med att vinna biljetter till idol och sånt... :P och det gäller ju även andra kändisar då som jag har träffat och det är väl som självklar sak som vi 3 ska göra tillsammans men nu har jag börjat tagga ner på det faktiskt. ;)

Linda-Marie skriver:

Haha vi var inte över 500 pers! Men nej, jag trodde inte att jag skulle synas - det är inte DET jag ät sur för. TV4 ljög om massa grejer och behandlade oss sjukt illa mellan framträdandena.

Sophie' ♥ skriver:

Så glad att du ville ta med just mig Emma!

tack för att jag fick följa med på den upplevelsen, jag kommer aldrig att glömma dagen! ♥

saknar dig mkt :( <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar