you’ve taken my heart

Äntligen är jag hemma från att ha varit och ätit på en resturang nere i stan med familjen, riktigt mysigt även fast servicen sög, jag tog en hamburgare som var riktig gooood haha alltså jag är ganska töntig när det gäller resturangmat antinge är det hamburgare, pannkaka eller lasagne typ är lite feg för att prova allt det där andra ;)
Men ja idag var jag även ute i valbo med Sophie och Amanda å kolla på finfina pöjken Ulrik han sjöng bara 2 låtar och sedan var det skivsignering, hade gärna velat höra Alburn Road men Kill for lies och boys dont cry är väl bra.
Men ja när man ståd i signeringskön vare några småbarn (?) kan vara stora barn och det vet ja inte som slängde/tappa sin slush på MIG!!! då vart jag endå lite små surig, roligt att gå runt aldelens smutsig ... fy!
Ni får ett halvtsött kort på mig där Ulrik får stå för bakgrunden ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar