You light up my world like nobody else, but when you smile at the ground it aint hard to tell you don't know, you don't know you're beautiful

Sitter här i mitt rum nu efter en lång dag, var ner till slottet idag med brorsan och vart intervjuad av Carl (från ungdomsrådet) fick svara på frågor om skolan, fritiden, gävle och lite allt möjligt, haha det var en engelsk tjej som följer Carl runt nu när han jobbar och så och det ska hon göra nu i 2 veckor, så det roliga var att vi hade intervjun på engelska så hon skulle fatta, det gick väl fint fint även fast jag svara på svenska lite då och då hahah :)
Tänkte även tipsa er om en rätt så ny låt av en riktigt bra grupp som heter One Direction ni kanske har hört om dom? dom har nyss släppt en singel som heter "What makes you beautiful" jag tycker faktiskt låten är verkligen jätte bra och den sätter sig på hjärnan hur snabbt som helst, och att killarna är snygga går ju inte att förneka :)
Men ja alltså jag har aldrig varit något riktigt fan av dom, jag har alltid tyckt att dom sett bra ut men ja har aldrig gillat deras låtar och covers, har tyckt att det låtit så autotune aktigt...men det är först när den här singeln släppte som jag fick en liten WOW känsla, riktigt bra faktiskt :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar