The way you smile

Sitter här nu i sängen som vanligt och lyssnar på musik, sjukt trött är jag också slutade tjugo över 3 så det var endå en lång dag även fast skoldagen gick riktigt snabbt tycker jag.
Jag är riktigt nöjd med klassen och lärarna, nu när jag gått där i nästan en vecka så vet man ju på ett ungefär hur alla är! :)
Bytte språk också från Spanska till Svenska/engelska, tänkte att eftersom jag gick ut 8:an med ett IG och kunde inga läxförhör och prov och nånting så var det endå onödigt att gå kvar där liksom vill hellre satsa på svenska och engelskan så att jag åtminstone kan gå ut med ett VG :)
Började spela gittar idag (akustisk) och det kändes bra, spelar i en grupp på 15 pers förresten så man slipper stå i en kö i 115 år och vänta på att man ska få börja, så vi var 7-9:onde klassare, kände inga förutom Ada som jag känner från Solängen så det var ju skönt att få prata med någon när alla andra var typ tysta he he he...
Men ja...det var väl allt för idag, hörs! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar