Press Delete

Just nu sitter jag och kollar på Rockbjörnen, Danny sjunger just nu tycker inte det låter sådär värst bra så jag passar på att uppdatera er nu, hackar som in i helvetes mkt.
Skola vare idag som vanligt, sedan efter skolan drog jag till min praoplats och ändra vecka eftersom jag böt skola, och sedan drog jag ner till kulturskolan på möte inför konserten i November, kommer bli grymt som fan!
Sedan hade jag sång lektion direkt efter gud vad jag längtat efter att det ska börja igen, jag älskar verkligen att sjunga! :) Men jag fick börja sjunga Chris Medina's sång What are words, får se hur det går har så svårt att gå upp i höga toner, men det funkade faktiskt rätt så bra så ja ;)
Imorgon är det dags för klassfoto i skolan, sen vid typ tjugo över 2 ska jag dra mig ner till sjukhuset för att ta bort vageln som jag har haft i ögat i 1 år, får se hur dom gör får hoppas att jag inte blir blind iaf haha :D
Men det ska nog gå bra, men nu ska jag fortsätta kolla på Rockbjörnen så see yaaa

Sara skriver:

Sv; det är helt lugnt Emma! du ska inte behöva känna någon skuld alls! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar