Och allt vart så mycket bättre

Sitter och är lite sådär halvt glad nu för idag vart jag nämligen utvald att bli Payton Rae's DTL Street Team Leader från Sverige, och det betyder att jag ska marknadsföra Payton så att fler från Sverige upptäcker henne, osså får jag reda på nyheter före vissa andra! :)
Och det speciella med det här är att dom väljer ut en person från varje land som får bli "medlem" i detta då, har velat vara med i detta sålänge nu så jag är verkligen hur glad som helst, det ska bli intressant att hålla på med detta, vet inte riktigt vad jag ska göra då jag har som första uppdrag att tipsa om hennes Twitter , Youtube och Facebook det är bara att checka ut henne, och jag lovar er hon är jätte grym!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar