Jag vet endå vad som händer

Hejhopp! :D
Tänkte börja med att säga att jag har gjort en ny twitter där jag bara ska twittra på svenska, självklart håller jag kvar vid min gamla twitter också men om ni känner er för att följa mig så tryck bara HÄR
Osså tänkte jag börja med en sånhär dag grejs så jag har nått att twittra om:)
Dag 1 ♥ - Presentation av mig själv
Dag 2 ♥ - Min familj
Dag 3 ♥ - Mina syskon
Dag 4 ♥ - Min kärlek
Dag 5 ♥ - Mina bästa vänner
Dag 6 ♥ - Det här har jag på mig idag
Dag 7 ♥ - Min skola
Dag 8 ♥ - Min bästa resa hitills
Dag 9 ♥ - En dag från 2010 som jag minns så väl
Dag 10 ♥ - Det här fick jag på min senaste födelsedag
Jag tänkte att jag hoppar över dag 1,2,3,4 då jag pratar om dom nästan varje dag här på bloggen och för att det är de tråkigaste som finns hahah och det här med min kärlek så har jag ingen pojkvän och jag vill inte babbla på om någon kändis hahah ;D
Så då ska jag berätta om Mina bästa vänner:
Tänkte beskriva var och en för sig så blir det lättare :)
Anna Sjöström: Hon har jag känt sedan slutet av 6:an och vi vart vänner direkt kan man säga, vi är på något sätt väldigt olika varandra men endå inte, men man kan lita på henne och hon är verkligen hur snäll som helst:)
Sofie Fröjd: Jag har känt henne sedan 2009 då vi både gilla Johan Palm sedan dess har vi gjort det mesta med varandra, som att gå på konserter, shoppat och allt, hon är verkligen hur snäll och gullig som helst även fast hon är 18 år, hon är som en storasyster för mig :)
Sara Wängmark: Denna tjej är verkligen hur rolig som helst, lära känna henne på samma sätt som Sofie (dom är bästisar btw) men sara är verkligen snäll och gullig hon också, det jag sa om Sofie säger jag om sara också:D
Lydia Lindvall: Denna roliga och fina tjej har jag och lärt känna genom Johan Palm hahah :D gjort det mesta med den här tjejen också som att gå på Håkan Hellström, andra konserter och sådant, :)
Det är mina bästa vänner, såklart så anser jag att alla mina kompisar är mina bästa vänner, men då skulle jag få skriva om så många, men dom jag skrev om nu är dom jag har gjort mycket med och alltid ha roligt med, dom här som jag skrev om vet också hur konstig jag  brukar bli inte många som vet det liksom ;)
Jag och Anna förra sommaren :)
En liten halvdåligbild från Januari på Sara, Lydia, Sofie och jag :)


Sara skriver:

Sv; åh jag med! ;D <3

Sophie' skriver:

love u emma! ;* <33

Sophie' skriver:

- tack emmis :D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar