It's too soon to see if I'm happy in your hands

Jag känner mig så dålig på att blogga, önskar att jag hade lust att blogga mycket mer en vad jag gör men ja..i dont know haha :)
Men iaf imorse var jag väl inte så jätte pigg, vakna tjugo över 9 ungefär och gick upp och kollade på Grey's Anatomy, sjukt bra serie men ja kände mig så hängig efter så vid 11 gick ja och la mig och tänkte sova lite men då ringde Anna och ville att vi skulle va, vi har inte varit med varann sen börjar av Juli så det var ett tag sen.
Jag tänkte faktiskt säga nej då ja inte kände mig på topp men jag drog ner till stan endå...
Men det var faktiskt jätte roligt att träffa henne och kunna prata ut om vad som hänt i sommar jag för min del kanske inte hade så mkt att säga då jag jobbat för mkt men hon hade en del kan jag säga så det var roligt :)
Men i helgen ska jag förhoppningsvis till stockholm på Voice'11 vill så gärna se Chris Medina tänkte dra dit och träffa Martina och Emelie och se på det och sedan sova hos nån, men ingen kunde så nu ska jag nog åka med min låtsaspappa men det funkar väl endå? :D
köpte denna tröja idag "Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end." :) <3

Sophie' skriver:

- jag med :D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar