i'm not myself these days, i've forgotten who i used to be, didn't even know what i wanted and it's your fault

imorgon börjar jag ju som sagt i skolan, sista året på högstadiet sedan bär det av till gymnasiet och jag vet fortfarande inte vilken linje jag ska välja.
För ett tag sen satt jag och kolla på dokumentären? om Utöya några av ungdomarna från lägret som överlevde berätta om allt som hände före dagen Anders kom och sen på själva dagen och va dom gjorde medans han gick runt och skjöt...var ganska sorgligt att se på och höra alla berättelser, en kille hade suttit brevid sin kompis medans han vart mördad med han själv inte ens vart skjuten?! en tjej tappa bort sin syster som dog, vissa simmade och vart hämtade av en gullig man vissa litade inte på han och simma vidare vissa av dom drunkna :/ och ja det var massa saker så tråkigt och dettta hände liksom på min och tobias födelsedag :(
lite tråkigt faktiskt :/


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar