I'll travel a thousand miles just so i can see you smile, feels so far away cause home is in your eyes

Hej sorry för att inte bloggat på lite mer en 1 vecka, men jag fick reda på en sak angående min farmor som jag inte vill ta upp här inte just nu.
Och sedan drog vi till stugan där det är typ ingen teckning, hade data där men bloggade aldrig, försökte göra ett inlägg från min mobil men det funka inte.
Men mycket roliga saker händer nu känner jag idag var jag och mamma med mormor hela dagen och köpte mat och bara hände, åt på sibylla i sandviken träffar inte henne så mkt längre så det var roligt :)
Men den 22 Aug börjar ju skolan(mindre roligt) sedan den 27-28 Aug blir det Ulrik Munther i Valbo och Eric Saade i furuvik :)
Sedan den 31 Aug tror ja är det ett möte inför konsertsaken jag ska delta i :) sedan den 17 september är det Blog Awards i Kista Galleria som jag sara och sofie ska på :) Ulrik Munther, Jedward och bloggare kommer vara där va vi vet en sålänge.
Sedan den 30-2 sep/okt är det inspirationshelg här i Gävle där jag kommer få träffa saknade Mimmi, Hakan och Elin igen antagligen :D
Sedan vet jag inte så mkt mer än att det kommer vara med möten/träningar inför konserten, och jag ska även börja spela gitarr för kulturskolan :D yeyyyy:P
Men mycket roliga saker kommer hända denna höst känns det som :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar