I'll travel a thousand miles just so i can see you smile, cause home is in your eyes

Sitter just nu här som vanligt, deppar lite för det här med ögat det är så jobbigt.
vet inte om jag orkar fortsätta med den där dag för dag saken heller, hahahah :)
Men det händer inte så mycket nu, men nästa vecka blir det lite saker iaf på tisdag ska jag och Tobias möta upp Carl så ska han intervjua oss, har ingen aning om vad det är han ska intervjua oss om men det kommer iaf ta 2 timmar :o
Sedan på torsdag blir det möte med Ungdomsrådet tror ja eller vi ska iaf fika och typ prata lite har ja för mig :)
men usch nej jag orkar inte blogg mer ;)
Ni får ett lite sådär halvsmått coolt men endå lite halvkonstig bild på mig från Januari;)

Sophie' skriver:

- tack emma!

du har ingenting att vara avundsjuk på! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar