I find myself often daydreaming about us and what we could have been, i see us holding hands walking down the boulevards of crying violins

Sitter just nu här och tar det lugnt och tänker lite på morgondagen, dom riktiga lektionerna börjar i skolan så det ska bli roligt och se hur det blir, jag måste erkänna att jag hatar korridorerna där för man kan serriöst gå vilse och att korridorerna ser EXAKT likadana ut är ju jobbigt också.
Fast det är skönt att jag har skaffat några kompisar så jag inte försvinner, ruttnar och dör där i någon korridor ;)
jag måste erkänna att jag älskar min klass haha alla är ju så söta och roliga, och det är skönt att man kan sitta i ett klassrum där alla är tysta när lärarna pratar, har jag aldrig varit med om förr! :)
Men ja det är skönt, ska ta och dra in i duschen nu så vi ses ! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar