Cus i love the way you say godmorning and you take me the way i'm

Hejsan! :D
Idag var mina kusiner Alice och Simon från Stockholm förbi, usch dom börjar bli så stora!
Alice är nu 5½ år och Simon är bara 10 månader hur söta som helst, har inte träffat Simon sen julafton så han har verkligen blivit stor :)
Sjukt söta<3
Sedan tänkte jag berätta en liten grej min vänner Sara och Sofie (eller jag kanske ska börja skriva Sophie eftersom hon ska byta till det?) ligger på lista Mest Aktiva här på blogg.se Sara ligger på första plats och Sophie på 12:e plats, gud va roligt för dom liksom hahah, alltså jag vill också vara med på den där listan, men jag orkar inte blogga så mkt så ja hahah ;D men jag är glad för deras skull iaf <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar