Börjar om på nytt och det känns så himla bra, nu ska jag göra allt rätt!

Förlåt och åter förlåt för bloggningen men jag börja på en ny skola idag!
Kände redan i måndags på skolstarten att det skulle vara rätt beslut att ta en skola nära mig, och jag fick reda på igår morse när ja var i skolan att ja skulle få börja och att ja skulle börja redan idag så ja sa till mina lärare direkt när vi hade klassensdag, tog farväl då och fixa resten hos rektorn :)
Och jag är faktiskt nöjd med mitt beslut och klassen värkar en sålänge vara en toppen klass, snälla och ja, fast vad vet ja hahah :) känner ingen direkt så där men man vet på ett ungefär vilka alla är men inga kompisar men ja prata faktiskt med några tjejer så det kändes bra att liksom bli välkomnad direkt, ibland kan jag ha svårt att ta kontakt och ibland har ja jätte lätt men ja kan vara väldigt blyg och osäker men idag kände ja mig endå ganska säker :)
9:an blir nog ett bra år endå! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar