You’ve got that smile, That only heaven can make

Hej alla! :d
Sitter nu här lite smått uttråkad, har påsklov...hahahah roligt roligt jag vill ha godiiis ;)
Aja men på onsdag drar lilla jag helt själv till Stockholm eller jag är inte själv i stockholm utan där ska jag vara med Martina och Emelie men jag kommer åka tåg själv iaf, får se vad jag hittar på för roligt på tåget.
Jag har hämtat mina biljetter så jag inte glömmer bort det.
Men maskinen man beställde dom ifrån var krånlig höll på i 10 minuter innan jag fatta att det faktiskt var touch skärm på den, som jag slet alltså hahaha.
Men ja, jag ska leta rätt på nått fränt där ska kolla efter solglasögon och sedan lite kläder.
Sedan drar jag hem på kvällen, ska bli skönt.
Sen drar jag ju till Stockholm igen till helgen på en inspirationshelg grej som jag åker på rätt så ofta nu för tiden.

Det är sjukt roligt osså ska man få träffa Piff och Puff igen som jag saknar som sjutton (patrik och kristian då hahahhh) sötnosar är dom (:
Men ja det var väl allt, ni får ett blogginlägg imorrn iaf :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar