You'll be fallin' in love

Jag tänkte blogga lite om gårdagen i Stockholm :D
Började att jag tog tåget till Upplands Väsby på morgonen sedan från upplands väsby skulle jag byta till pendeltåg! :D
Sen när jag var framme på centralen ståd jag och vänta på Martina och Emelie och undertiden stirra jag på ingen minde än Bert Karlsson...våga tyvärr inte säga något även fast han ståd en halv meter framför mig och log åt något...
Sedan kom Martina och Emelie hahah dom trodde jag prata med Bert :P
Sen drog vi till Hötorget och gick runt där på gatan och shoppa :D
Vart att jag köpte ett Linne, T-shirt och ett halsband, det var sjukt fint väder i stockholm också, jag vill tillbaka dit :(
Alltså jag verkligen älskar Stockholm, tänker flytta dit när jag blir äldre.
Men sen efter ett tag åkte vi tillbaka till centralen och åt på Donken som låg nära centralen eftersom det var fullt på donken inne på centralen.

Sen satt vi där ett tag och sedan gick vi till centralen och var där i några timmar och spana på killar, vandra runt, snackade och så, sen drog vi och vänta på att mitt pendeltåg till upplandsväsby skulle komma ståd även där och glodde på folk hahah :D
Men sen drog jag med pendeltåget...och sedan hoppa jag på tåget från upplandsväsbyyyy :D
Kom hem tjugo i 10 så var rätt så trött :)
Ni får bilder i slutet av inlägget :D

Kommer inte blogga någonting från imorgon till söndag då jag somsagt är i stugan och sedan i Sollentuna på inspirationsdag :D
så ha det braaaaaaaaa:D






Om ni vill se mer bilder är det bara att gå in på min facebook :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar