What are words if you really don't mean them when you say them?

Hallojsan där!
Idag var det skola som vanligt och det tråkiga var att det egentligen skulle vara studiedag..men vad händer? Jo rektorn bestämer sig för att ta in Vikarier på dom flesta lektioner, men nästan ingen vikarie kom.
Första lektionen var NO då var den en ung vikarie som kanske var 18-19 år? sen på spanskan kom ingen så rast, sen på SO:n kom ingen så mer rast...sen vart det syslöjd och då med vanliga läraren, sedan var det vanliga lektioner efter som Musik, matte och engelska och lärarna kom, på engelskan var det vikarie men han satt bara med sin iphone och lekte hahah.

Men aja, imorgon är det onsdag och efter ska jag plugga, sen är det bara torsdag och fredag kvar sedan blir det loooooooov, vet inte riktigt vad jag ska göra det jag vet än är att jag ska till Stockholm och vara med Martina och Emelie lite, senast vi träffades var i somras så det var länge sedan, sen på helgen den 22-24 ska jag till Sollentuna på en grej på Ungdomsrådet :D
Men det ska bli riktigt roligt att träffa Martina och Emelie igen iaf :)


Ni får en gammal bild på mig, robin och tobias från när vi kanske var 1 år och robin var 2? jag har ingen aning hahah


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar