Those words, they never go away, they live on, even when we're gone

(varning långt inlägg)
Hejsan!
idag tänkte jag skriva om mitt "favorit ämne/program" Idol eller American Idol.
Om jag ska vara helt ärlig gillar jag American Idol mer en svenska idol, det är så lamt här som t.ex dom som vinner går ut på en liten turné efter Idol sedan är dom ute hela sommaren, sen tar det stopp man hör inget mer.
Kanske är det ett och ett annat gig på en bar eller något sånt men det tar slut där 1.
Dom som kanske har lyckats bäst i Idol är nog Ola, Darin, Måns, Agnes Carlsson, Tove Styrke men dom har inte vunnit Idol eller Agnes gjorde det men inte resten.
I American Idol är alla dom som vinner kändisar idag eller kanske inte alla men här är några förslag på dom som är kändisar en idag som har vunnit hela American Idol: Kelly Clarkson, Carrie Underwood, Jordin Sparks, Kris Allen, Lee Dewyze (alla kanske inte känner till Kris och lee men jag är iaf ett fan av dom) Sen har dom ju Adam Lambert också jag trodde han vann Idol men nej hahah, men han är ju stor nu :)

Jag har kollat lite på American Idol i år och alla är så sjukt bra och jag diggar juryn.
Men jag tänkte visa mina 3 favoriter som jag gillar/älskar jätte mycket men som tyvär har åkt ut nu :(

Jaycee Badeaux

Denna kille är bara 15 år och riktig grym faktiskt,
har en fin röst, söt är han och riktig charmig!


Carson Higgins

Alltså denna kille skulle jag kunna säga tusen saker om, han är sjukt roligt, SNYGG, helt galen och ja hahaha.
Helt klart min favorit, fattar inte att han åkte ur...
Tyvär hitta jag inte hans audition av nån anledning så ni får istället en klipp från grupp momentet där han är härlig (det är killen med blont hår ni ska kolla på)



och sist men inte minst:

Chris Medina

Här har vi en annan kille jag inte heller fatta åkte ut, en kille som är riktig cool och härlig.
Hans flickvän har åkt på en sjukdom så hon är handikappad :( kolla på videon så förstår ni historian, där berättar han om henne och allt.
Men jag gillar denna kille stenhårt, fin röst och häftig och allt<3


Det var allt :)
Ses <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar