I can’t think straight without, tell me what should I do, if I can’t get you off my mind

Hej!
förlåt för att jag inte bloggat på hela 5 dagar men i fredags drog jag till Sollentuna och kom hem i söndags, sen när jag kom hem var det faktiskt tidigt men jag var så lat, sov bara 6 timmar sammanlagt tror ja..
men jag tänkte blogga lite om helgen för det var så roligt! :D(varning långt inlägg)

Fredagen:
Åkte efter 2 tror jag det var med tåget mot Stockholm Central när vi kom fram mötte vi Calle och tog pendeltåget till Sollentuna, sen mötte 2 stycken upp oss där :)
Sen när vi var framme på satteliten där vi skulle vara hela helgen så prata man lite med folk och åt mat.
Det hände inte mycket just då när vi kommit fram, sen stack vi till hotellet som låg 5 min bort, gick först till rummen sen gick man ner till lobbyn och prata med folket.

Sedan runt 10 tiden åkte vi högst upp där nästan alla var och då körde vi leken "älskling älskling..." som spåra ut efter 3 timmar hahah sen 2 gick alla och la sig men jag somna 3.

Lördagen:
Vakna klockan 7 (jag sov i samma hotellrum som Sophie, Sarah och Simon btw) vi alla fixa oss lite snabbt sen gick vi ner till frukosten och åt.
Sen var vi på satteliten hela dagen ungefär där vi chilla/åt/hade föreläsningar och allt det där.
Sedan klockan 8 vart det en privat konsert först var det några dansare sedan var det Oscar Gyllenhammar, han var väl bra och så :)
Sedan efter det hände det inte så mycket faktiskt jag, anna, kevin, samuel och anton hade kuddkrig typ ganska länge, vi funderade på att dygna men det gick inte så bra somna iaf 3 den natten.

Söndagen:
Vakna 7 även den dagen åt frukost och den dagen var väl alla väldigt trötta och lite ledsna då det var sista dagen.
Det var typ 2 föreläsningar den dagen och sedan 2 drog man hemåt...
Det var typ allt, jag älskar såna här saker så himla roligt!:D

Tänkte att ni ska få lite bilder nu! tryck på bilderna för att få dom större


Om ni vill se fler bilder är det bara att gå in på facebook och kika ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar