But it ain't over yet...With a broken heart and nothing left to lose

Som ni ser så har jag ändrat desigen och allt sånt nu och jag är faktiskt klar och nöjd,
Tråkigt nog vet jag inte hur jag sätter in headern eftersom det bara blir krångel när jag försöker så jag låter det vara såhär ett tag, kanske lyckas med det senare.
Min data är fortfarande inte klar då dom har svårt att fixa problemet tråkigt...den skulle bli klar på 2-3 veckor men det är nu uppe på 5 veckor, känns lite smått irreterande.
Kommer bli jätte sur om dom har gjort så att alla bilder försvinner från datan, för alltså jag har mycket fina bilder i datan, från saker jag har gjort varje år.
Vill så gärna ha bilderna och helst nu<3
Aja men va tycker ni om Designen, är den fin? :D

Sara skriver:

Sv; den var snygg och cool ;)

lydia skriver:

sv: Bloggen blev jättefin Emma! :)

Ja, usch och fy... längtar till flytten just nu...

Jaaa, MASSOR !! Du måste komma på Håkan Hellström :) Sen måste du komma på Jay också!! :) <3

saknar dig !!

Malin skriver:

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

Och om du inte orkar höra mitt snack om det, så får du en direkt länk också så du kan läsa själv på hemsidan. :)

-> http://www.gratisklader.se/?r=109424



Ha en fortsatt trevlig kväll!

~ WHAT THE HELL skriver:

- saknar dig med <3

snyggt!

emelie skriver:

jättefin design ! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar