Boy, I’ve never loved one like you

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag tar och äter pannkakor.
Imorgon drar jag ju till Stockholm och kommer nog inte blogga något då jag kommer hem sent på kvällen.
På torsdag kanske jag slänger in bilder och sånt innan jag drar till stugan, och bara satt alla vet kommer jag inte blogga något från fredag till typ söndag då jag åker iväg till Sollentuna på ungdomsrådsak men jag bloggar på måndag då jag är ledig, sedan börjar skolan igen...får klara mig till sommarn ahah ;P

Men ni vet inlägget jag skrev om American Idol och så? och ni vet Chris Medina?
Han tweeta mig idag och gud va glad jag blev :D
Eller jag skrev ju först en fråga och han svara men endå lite roligt (:



Blir så glad när man får svar sådär :D
MEn nu ska jag dra så ha det bra :)<3

~ WHAT THE HELL skriver:

- haha aw Emma då ^^

ja jag vet, han var dåligt gjord :|

jaaaa de måste vi!! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar