I have to do this

"Don't give up on something/someone you can't go a day without thinking about"


Jag har tänkt på en sak att jag börjar lära känna väldigt många från Tyskland nu för tiden vet inte hur det kommer sej men endå.
Och idag när jag chatta med en tjej därifrån som heter Janet och hon skrev den där texten, för vi satt och pratade lite om kärlek och hon berättade om hennes kille som hon vart tillsammans i 2 år sen gjorde dom slut och nu för bara nån vecka sen vart dom tsm igen hon hade verkligen kämpat för att få tillbaka han.
Men jag berätta för henne att det inte var så lätt att kämpa för denna person eftersom han inte är vem som helst.
Och då sa hon nått annat smart:

"If he makes you as happy as you describe it you have to fight for him, no matter what he does in his spare time, how old he is, where in the world he lives or who he hangs with, all that thing dosent matter if you really like him if he makes you happy you have to tell him that, it's only for the best hun"

Hon fick mej faktiskt att tänka om rejält där, inte ska jag behöva vara tillbaka dragen bara för han är en person som kanske inte många ens kan prata med han, nu har jag chansen och jag måste ta den...
Jag borde ju kunna kämpa för han för vad kan hända?

Men ja jag ska hoppa in i duschen nu min konfa börjar idag så jag måste fixa mej inför det ;)<3

Linda-Marie skriver:

Hmm som sagt, tror jag vet vem du menar, och jag vill verkligen inte förstöra dina drömmar eller så, men du ska inte ta allt han skriver på alldeles för stort allvar, vännen. Det kan ju vara så att han skriver liknande saker till andra... <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar