Tranmur

ÅÅ juste idag i skolan när jag Emelie och Anna ståd i vestibulen och kolla lite på tv:n som fanns där så kom min gamla rekor in som jag hade på tranmur när jag gick i 6års till 5:an åå sjukt glad vart jag så jag ropa på han osså börja vi snacka.
Känns skönt att han kommer ihåg mej efter att inte sätts på 3 år men vi var ju bara 100 elever på tranmur så det är ju inte så svårt hahah men sjuuukt kul vare!

Men det enda jag fick damp på var att vi tog upp om tranmur var att det nu har blivit nån kristen skola (tranmur las ju ner när ja sluta 5:an för att det var nåra elever) och ja och blablabla och då berätta han att fotbolssplanen där på skolgården, alltså den planen är jävligt stor men iaf där ska dom bygga hus :S jag ba: Vaaa? du skämtar!
Asså ofta man bygger hus där det kommer förstöra allt!! Minnen, åå ja allt.
Hate it men det var roligt att träffa han <3

bex. skriver:

yes de är skönt :D hur gammal är du då c: ?

bex. skriver:

okej, vart bor du c: ?

bex. skriver:

kinna x'd

bex. skriver:

coolt :o de är typ ingen som gör de ! haha

de ligger mellan gbg & varberg :)

bex. skriver:

yes , typ inga har hört talas om kinna ,så när jag säger att ja bor i Kinna tror alla att jag menar Kina -.- så säger ja skene ist för där bor jag med då säger dom Skåne ?`man ba ÅÅÅH XD

bex. skriver:

hahaha ;dd smart (Y)

bex. skriver:

händer ikv då C: ?

Helena skriver:

Riktigt fin blogg! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar