This thing is just weird

Hej alla! :)
Nu har ja lite tid att blogga känner mej lugn och det :)
Idag i skolan var det bara 4 lektioner det var först Bild sen SET sen Matte och sen mat då och sen vare Hemkunskap :)
Känns ju såhär roligt att Erik vägrar jobba med mej på Hemkunskapen så man får jobba själv men Olivia jobba med mej idag för hon inte hade nån hahah men endå...
GJorde soppa iaf osså fick vi äta mackorna till som vi gjorde förra onsdagen :)

Sen efter skolan var jag med Anna osså var vi på fotbollsplanen och träna, elr ja det var mest Anna jag gillar inte träning sådär...sen gick vi ner på stan och var på donken lite och sen bara chilla vi.
Sen tog jag bussen hem och nu är jag här :)

Jag är allmänt glad dels för att jag får så gulliga mail ifrån en kille hela tiden, kanske skriver vem det är sen senare nångång :D

OCH JUSTE...Vikarien vi har nu Obeid som är helt toppen känner typ Robert Kragh elr ja dom festade tsm för ett tag sen, för jag och anna satt och diskutera umeå på lunchen för vi ska dit på praoen och praoa, och då sa Obeid att han bor i Sundsvall så man ba: jaha så du känner många i Umeå då kanske? han ba: Nåra... jag ba direkt: Känner du Robert Kragh? han ba: vem? osså visa jag en bild han ba: Jamen haha han festa jag med för ett tag sen han är väldigt rolig hur känner du han, är du intresserad PÅ (ASG) honom? jag ba: hahha asså jag snackar med han lite då och då och jag har ju träffat han men ja han är väl gullig :) Osså Obeid bara: hur gammal e han? jag ba: 21,... han ba: Kanske lite gammal men kör på! man ba: öhh? fast ja gillar ju en kille i min ålder typ

Världen e allt bra liten :)
Men nu ska jag dra så pusshej <3

lydia skriver:

sv: Ja den var as kul !

hur mår du ? :) <3

lydia skriver:

sv: ja med! va göru ? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar