Snack+lite om sommarkrysset

Åkte hem klockan 12 idag för ja kände mej verkligen inte bra :(
Och ja...jag kommer gå till skolan imorrn :)
Men anyways idag ska jag på träning, skolsystern sa det till mej eftersom jag har så jäkla ont i ryggen.
Men idag börjar Idol igen YEEEEEEEEEEEEY love it (L)
Men ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så ja slänger in en bild ist och bloggar ikväll om jag orkar :)

Juste den här blomman fick jag när jag var på sommarkrysset med min kompis anna 7 augusti en dag jag aldrig glömmer det var även då jag träffade Robert och fick prata ordentligen med han snart så träffar man han igen.
Men den dagen var helt enkelt obeskrivlig

Men blomman fick jag av ingen mindre av Robert himself för han kom ihåg mej och om ni inte tror mej kolla på detta videoklipp så får ni se ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar