Lite roliga raggningstips

hahaha jag sitter här och garvar nu kom precis på att jag hitta lite roliga raggningsrepliker här om dan så ja tänkte skriva nåra av dom roligt :)


1. Du kan jag få låna din mobil? För jag lovade att ringa min polare när jag blivit kär!

2. Om en kram leder till en puss, en puss leder till hångel, hångel leder till sex vågar du krama mej då?

3. Jag undrar hur våra barn kommer att se ut...Säkert skit söta!

4. Nåå... Hur går det för mej? (med vadå?) Att få dej...

5. Alltså rösterna i mitt huvud säger att du ska gå ut med mej...

Haha jag älskar dom, serriöst jag skulle kunna säga allt det där till en kille fast kanske inte 2:an...elr kanske? nja jag vet inte hahahah

Linda-Marie skriver:

Robert är bäst, han är kärlek!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar